BLOGGER TEMPLATES AND TWITTER BACKGROUNDS »

luni, 25 aprilie 2011

Prima

Sunt Adina si sunt alcoolica. 
Ceva de genu ar arata un CV de al meu. Alcoolica cu ganduri. Nu, nu sunt alcoolica. Beau ocazional. Ocazional fiind fiecare zi din vacanta.
In momentul de fata chiar sunt in vacanta si in fiecare zi am baut. Apa.
Alcoolica cu apa.
Apa din acvariul cu pesti.
Oricum, nu asta e subiectul. 
Asta e al 3-lea sau al 4-lea...sau al 50-lea blog al meu si sper sa il pastrez. Pe celelalte le'am sters pentru ca erau pline de lucruri neinteresante.
Iar acesta o sa dea pe afara de lucruri neinteresante, dar il pastrez. 
E un blog neinteresant facut de un autor neinteresant, cu un titlu neinteresant si cu o descriere neinteresanta.

Acum sa vorbesc despre poza ce am introdus'o in postare: vreau sa fiu astronaut. Dar nu un astronaut normal. Vreau sa fiu un astronaut in vise.
Si chiar sunt.

Am aberat prea mult. 
La revedere.

0 oameni au vorbit: